Webinar augmented reality voor marketing

Augmented Reality maakt het mogelijk om digitale content toe te voegen aan onze fysieke wereld. Dat kan via een app, maar ook gewoon via het web.

Leer van de besten
Augmented Reality is een technologie die snel volwassen wordt. Generatie Z en jonger gebruiken het dagelijks. Het is een technologie die kansen biedt voor marketeers die bereid zijn verder te kijken dan het vertrouwde.

De webinar geeft antwoord op de volgende vragen. 

  • Wat is AR en hoe werkt het? 
  • Hoe gaat augmented reality mij helpen toekomstbestendig te zijn? 
  • Waar is de toegevoegde waarde van AR? 
  • Welke cases zijn het bewijs dat AR merken sterker maakt?
  • Wat is er nodig om zelf aan de slag te gaan met AR?

 

Hieronder vind je alvast een voorproefje van AR-toepassingen. 

Wanneer:
Dinsdag 18 mei – 16.00 uur

Duur:
45 minuten

Door:
Arjan Leest
(Strategy & Innovation Director
bij XXS en Cogonez)

Voor wie:
Marketing en communicatie professionals

Verbind print en digitaal

Verbind fysieke (print) content aan de online wereld. Voeg eindeloos veel content toe, zoals video’s, games, maar ook concessie knoppen. De data is bruikbaar voor analyse doeleinden. Maak je gebruik van webbased AR? Dan heb je geen app nodig, maar slechts een qr-code.

Van packaging naar nieuw media kanaal

Wat veel mensen niet weten is dat je ook hele toffe Augmented Reality kan ervaren met een fles Jack Daniels. Leer alles over het productieproces en over het bedrijf. De app vind je in de app store en Google play store. Wat je nog meer kan met AR op packaging vertellen we in onze webinar.

Customer engagement op de winkelvloer

In deze video, gemaakt door Cogonez, laat T-Systems zien hoe retailers gebruik kunnen maken van digitale beleving op de winkelvloer. Je ziet diverse toepassingen, zoals QR-codes en Augmented Reality toepassingen.

Thuis shoppen met de IKEA Place app 

Heb je zelf al geëxperimenteerd met de IKEA Place app? Je kan eenvoudig meubels plaatsen in jouw eigen omgeving. En natuurlijk ben je dan nog maar 1 klik verwijderd van een aankoop. Best slim van IKEA.

Wanneer:
Dinsdag 18 mei – 16.00 uur

Duur:
45 minuten

Door:
Arjan Leest
Innovation & Strategy Director
bij XXS en Cogonez

Voor wie:
Marketing en communicatie professionals